Livrare si Retur

Produsele sunt livrate prin curier rapid, taxa de livrare fiind 20 lei pentru localitatile aflate in aria de acoperire a curierului. 

Pentru comenzile in valoare de peste 500 lei oferim transport gratuit.

Comenzile sunt prelucrate in maxim 24 de ore de la plasarea pe site si predate curierului in maxim 2 zile lucratoare. De la preluarea de catre curier timpul de livrare este de 1-2 zile lucratoare, iar produsele sunt livrate la domiciliul precizat in comanda. 

In momentul predarii comenzii catre curier, statusul acesteia se modifica, din "In procesare" in "Predata Curierului". Din acest moment responsabilitatea livrarii si starii coletului ramene exclusiv in grija curierului.Bubble Bums nu isi asuma intarzieri, pierderi sau deteriorari ale produselor datorate procesului de livrare, insa luam masuri speciale pentru a proteja produsele si de asemenea vom face tot posibilul pentru a va ajuta in eventualitatea unor probleme cu livrarea. Daca nu primiti coletul in 48 de ore de la actualizarea statusului comenzii in "predata Curierului" va rugam sa ne contactati.

Conform legislatiei in vigoare, produsele comandate pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, respectand pasii si termenii de mai jos.

Prin natura lor , produsele comercializate de noi nu pot fi returnate daca au fost folosite, probate, sau spalate, din motive de igiena personala. Asadar trebuie returnate asa cum au fost primite - in ambalaj original, cu eticheta intacta, nefolosite, curate. 

Inainte sa trimiti returul, scrie-ne un email la adresa office@bubblebums.ro care sa contina datele de identificare, numarul comenzii si data la care a fost facuta, precum si contul in care vrei sa iti viram contravaloarea produselor. In maximum 48 de ore iti vom trimite adresa la care sa ne trimiti returul. ATENTIE – emailul trebuie trimis in maxim 14 zile de la data primirii produselor, care trebuie justificata cu chitanta de la curier. Returul este considerat valid doar daca ajunge la noi in maxim 3 zile lucratoare din momenul in care ne-ai comunicat intentia de retur. Asadar din momentul notificarii prin email, produsele trebuie pregatite si expediate cat mai curand.

Impacheteaza produsele in mod corespunzator si trimite-le la adresa pe care ti-o vom furniza noi, folosind orice firma de curierat. Nu acceptam colete expediate prin intermediul Postei Romane sau trimise cu ramburs. Taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre tine. Asigurarea transportului prin curier rapid in vederea returului cade in sarcina societatii doar in urmatoarele 2 cazuri:

- pentru produsele expediate gresit, cand clientul primeste din greseala alt produs decat cel comandat

- pentru produsele defecte.

In restul cazurilor (clientul nu mai doreste produsul din orice motiv, a comandat marimea gresita, culoarea gresita, doreste schimbarea produsului cu alta marime/ culoare etc.) costul aferent transportului prin curier rapid va fi suportat de catre client.

Vei primi in cont doar contravaloarea produselor, fara taxa de transport initiala, in maxim 10 zile lucratoare.

Pentru a schimba un produs comandat cu un altul iti putem trimite noul produs in sistem de livrare cu colet la schimb si va trebui sa platesti diferenta de transport. In acest caz, te rugam sa ne contactezi pentru a stabili impreuna procesul.

Pentru comanda care a beneficiat de transport gratuit depasind pragul minim valoric pentru acordarea transportului gratuit conform politicii comerciale a magazinului (500 de lei), in cazul returului unuia sau mai multor produse din comanda,  societatea are dreptul sa retina taxa de transport aferenta comenzii (20 lei).

In acest caz, dupa primirea produselor returnate se va rambursa valoarea produselor achizitionate si returnate, minus taxa de transport de 20 lei.

Produsele deteriorate, folosite, murdare, rupte, nu vor fi acceptate ca retur si rambursate.